![]()
Turleder: Benny
Øvrige deltagere: Lene G, Dorte B, Pernille, Birgitte R, Christian, Erik R, Thomas V, Carsten, Mogens, Mike, Tonni, Claus, Kaj, Bent, Peter, Søren og John W.
Som det kan ses af deltagerlisten, var der mange, der lod sig lokke af det dejlige vejr til at tilbringe en varm sommeraften på vandet. Med to trailere drog vi afsted mod Dalbybugten. På det ganske stille vand krydsede vi over bugten til Midskov Halvøen, hvor vi holdt pause ved enden, inden vi nåede Gabet. Poser med æbler, pærer og blommer blev delt rundt, så det var ren frugtsalat. Med den nedgående sol i ryggen roede vi tilbage på det spejlblanke vand. Idyllen blev kun forstyrret af larmen fra høstmaskiner og sværmene af myg, der tog imod os ved bilerne. Vandet indbød ikke til badetur, så det var kun Carsten, der fik sig en hurtig dukkert, da han rullede.
Vi sluttede som vanlig af med ostemadder og kaffe denne aften efter 9 km på vandet.
Tak for en dejlig tur, godt selskab og god turledelse.
Birgitte
