Onsdag d. 18-6 Kerteminde

Turleder Sjak

Øvrige 8: Helle Hjort, Begitte, Kenneth, Kaj, Søren, Roar, Lene g j, Bent

Det var en dag med frisk blæst, men turlederen havde set at vi kunne få lidt læ ved Kerteminde. Så vi kørte til nordstranden. Nogle klagede over at vi tit roede der så turlederen besluttede at i dag skulle vi ro mod syd.

Vi roede langs kysten hvor der var flere ude at bade. Så ind igennem havnen og under broen ind til Kertinge nor.

Her fik vi at mærke at det var blæsevejr. Der var store bølger og meget strøm så det var om at holde tungen lige i munden. Vi fik dog alle vendt og kom ud igen og hen til sydstranden hvor vi holdt vores pause.

Det blev en rigtig anderledes og god aftentur som sluttede med kaffe og ostemadder i klubhuset.

Bent