Onsdag d. 31-9 Kanalen

IMGP2029 600 x 450

Turleder. Kaj Øvrige deltagere: Henrik. Lene A. Sjak. Carsten. Toni. Lars Chr. Marianne. Stig. Karen Elise. Erik C. Diana. Dan. Alex. Helle. Lene og Kirsten, der lavede kaffe

Vi var seksten denne sidste onsdagstur i år, rigtigt flot. Vi blev enige om en tur på kanalen, det gik godt med at få kajakkerne i vandet, og vi roede ind i havnen, det var en flot tur under broerne, medens solen var på vej til at gå ned.

Videre ind i den lille bådhavn og derefter under Odins bro og op i Stavis åen og under broen endnu to gange.

Inden vi nåede Otterupvejen vendte vi kajakkerne og holdt øl pause. Det var nu næsten mørkt, så det var med at komme tilbage. Det gik også fint med at komme op af kajakkerne igen og ind til et veldækket kaffebord.

Det er lidt vemodigt at sæsonen er slut nu, men så kan vi glæde os til foråret, og over alle de dejlige ture vi har haft år

Kaj