
Turleder. Bent. Øvrige deltagere: Christian. Jørgen R. Mads og Kaj
Da vi mødres ved klubhuset en dejlig lun morgen, hvor solen prøvede at bryde igennem tågedisen, havde Bent en plan, vi skulle til Æbelø fra Flyvesandet, en tur vi ville have været på d. 25-8, men dengang blæste det for meget
Christian havde købt brunsviger og vi blev enige om, at vi ikke måtte gå sukkerkolde på den 7,5 km. lange tur, så vi begyndte med kaffen.
Derefter ud på det helt spejl blanke vand, hvor vi kunne se Æbelø ude i disen, da vi kom nærmere dukkede den op som en Robinson Kruse ø, smuk, øde og mystisk, vi klatrede op af en stejl klint, hvor træerne vandrede nedad og fandt et flot sted til vores frokost
Efter at have fået et velfortjent måltid begyndte vi at udforske øen, hvor vi mødte mange vilde dyr, der var store flokke med dådyr og muflon får, der var havørn lige over trætoppene ( Bent så mange ) og vi fandt en død slange
Det var blæst op, da vi skulle tilbage, så der var bølger med hvide skumtoppe lige imod os, det blev en hård tur, som vi klarede på 1½ time.
Det blev en dejlig dag med godt vejr, frokost med øl og krydder snaps, stor naturoplevelse og masser af motion.
Kaj