
Turleder: Kaj. Øvrige deltagere: Egon. Bent. Benny. Alex. Tim. Kaj. Lene. Anne Sofie. Erik B. Tonny. Lars Chr. Dan. Diana og Henrik
Det er onsdag og vejrudsigten lover som sædvanligt blæsevejr. Anne Sofie skriver til mig om ikke Kerteminde ville være et godt sted, det er jeg enig med hende om, da det er vestenvind.
Der mødte fjorten op og vi drager til sydstranden. Til min store lettelse ser havet roligt ud. Vi roer mod øst med vinden lige i ryggen, så det går nemt ud til de små grønne huse.
Medens vi holder pause lægger vinden sig og hjemturen går også nemt med solskin og lidt sommervind i ansigtet, en rigtig dejlig aften.
Lene vil gerne ud og bade, men alle vi andre synes vandet er for koldt, det er lidt kylling agtigt.
Tilbage i klubhuset er der kage bagt af Lars Chr. og den sædvanlige kaffe hygge.
Kaj