
Turleder: Bent Øvrig deltager: Jørgen R.
Da vejrudsigten for 2. påskedag så fantastik god ud, aftalte vi at ville starte på mandagsturene.
Det blev en fantastisk tur i det skønneste forårsvejr uden ret meget vind og temperatur på 9 grader.
Frokost blev nydt ved fyret efter at vi havde været en tur ovre i Lodshuse og vende.
Der var meget liv på odden denne dag med cyklister, kondiløbere og travende familier.
God tur på 13 km.
Bent